eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OlsztynSPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0323


Obowiązki:

Prowadzenie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi. Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej. Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp. Wystawianie potrzebnych dokumentów rozliczeniowych dla kontrahentów i instytucji finansowych oraz kontrolowanie ich terminowego rozliczania. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami i klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT. Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków. Prowadzenie merytorycznego nadzoru nad celowością zakupów dokonywanych zgodnie z zakresem obowiązków. Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy. Zakup środków czystości i rozdysponowanie ich między pracownikami według potrzeb. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT. Ewidencja zakupionych środków BHP. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami w zakresie kierowanych spraw. Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły. Wykonywane innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Dyrektora ZSEiT.
Godziny pracy: 7-15



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • **Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office, Word, Excel oraz urządzeń biurowych;4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.


Miejsce pracy: Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikatyWYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA1) list motywacyjny;2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji);3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru);4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy;5) ukończone kursy i szkolenia;6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru);7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru).KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONYWŁASNORĘCZNYM PODPISEM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-20

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...