Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1246
Obowiązki:
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT;
- Administrowanie, znakowanie, zabezpieczanie majątku ruchomego i nieruchomego;
- Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły;
- Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków;
- Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy;
- Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT;
- Ewidencja zakupionych środków BHP.
Godziny pracy: 7-15
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- **Obsługa komputera
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- 1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office Word, Excel oraz urządzeń biurowych;4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.
Miejsce pracy: Bałtycka 37A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikatyWYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA1) list motywacyjny;2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgodyna przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji);3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru);4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy5) ukończone kursy i szkolenia;6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru);7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru).KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONYWŁASNORĘCZNYM PODPISEM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »