eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OlsztynSpecjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Departamencie Kontroli

Kto szuka:

Centrala NFZ

Stanowisko:

Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Departamencie Kontroli

Numer referencyjny:

DK/25/3

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Szczegóły oferty

 
GŁÓWNE ZADANIA:

Wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział Realizacji Kontroli, w szczególności:
  • udział w przygotowaniu kontroli, w tym:
    • współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów  i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli),
    • współudział w sporządzaniu projektu programu kontroli,
    • udział w spotkaniach i naradach kontrolnych;
  • przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, szczególnie w zakresie:
    • świadczeń opieki zdrowotnej,
    • zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę,
    • przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
  • zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione;
  • zapewnienie zgodności prowadzonych czynności z programem kontroli;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowaną kontrolą, w szczególności:
    • prowadzenie akt kontroli i akt sprawy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
    • sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego,
    • sporządzanie projektu wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone,
    • opracowanie projektu zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie złożonych zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego;
  • właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami lub sprawami;
  • monitorowanie wpływu informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich wykonania w zakresie prowadzonych kontroli;
  • realizacja zadań dotyczących przygotowania dokumentów związanych z rozliczaniem wyników/skutków kontroli i czynności sprawdzających, w szczególności:
    • sporządzanie projektu dokumentów wynikających z procedury do procesu: Przygotowanie i przekazanie wniosku o rozliczenie wyników/skutków czynności prowadzonych na podstawie przepisów Działu IIIA ustawy o świadczeniach oraz procedury: Kontrola świadczeniodawców, aptek i ordynacji;
  • realizacja czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, zawartych w art. 61x ustawy o świadczeniach.

Wymagania stawiane pracownikowi:

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki medyczne: lekarski, pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne oraz prawo) lub inne wyższe w przypadku posiadania wykształcenia średniego medycznego;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie zawodowe w placówkach ochrony zdrowia;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia szkoły średniej medycznej / uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programów Word, Excel).

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-17

do końca oferty: 6 dni

pracodawca: Centrala NFZ

branże: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.