eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OlsztynSPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTA DS. REJESTRACJI W DZIALE EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTA DS. REJESTRACJI W DZIALE EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/1530


Obowiązki:

Szczegóły oferty: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy:
- wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia,
- zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego bezrobotnych, członków ich rodzin
oraz dokonywanie w tym zakresie zmian i korekt,
- prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z tytułu bezrobocia.
- gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego,
- wydawanie zaświadczeń na podstawie akt osobowych bezrobotnych znajdujących się w archiwum urzędu i bieżącej bazie,
- weryfikacja elektronicznych raportów ZUS, KRUS dotyczących zbiegów ubezpieczeń.
2. Naliczanie i kontrola naliczeń zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia:
- kontrola dokumentów do naliczania pod kątem ich prawidłowości,
- prowadzenie w systemie informatycznym kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów
wypłacanych w okresie odbywania stażu, stypendiów szkoleniowych, dodatków aktywizacyjnych oraz innych świadczeń,
- naliczane świadczeń z tytułu bezrobocia,
- sporządzanie komputerowych wydruków list wypłat świadczeń dla bezrobotnych,
- dokonywanie realizacji wypłat świadczeń,
- sporządzanie zestawień niepodjętych świadczeń i przekazywanie ich do księgowości
- sporządzanie PIT 11,
- sporządzanie raportów dotyczących okresów opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,
- przyjmowanie, rozpatrywanie i formalna obsługa wniosków o dodatki aktywizacyjne,
wydawanie decyzji administracyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem.
3. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet).
- ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
- sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się, wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej,
- realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
- przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych,
- weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń.
Godziny pracy: 7:30-15:30



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymogi kwalifikacyjne: Wykształcenie wyższe.Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):1. Obywatelstwo polskie.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Minimum 1 rok stażu pracy.5. Znajomość ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2024 r. poz. 475 ze zm.).6. Znajomość rozporządzenia z 14 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667).7. Znajomość rozporządzenia z 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, dodatku szkoleniowego, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1189). 8. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).9. Znajomość ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 10. Znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.). 11. Znajomość ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 497 ze zm.).12. Znajomość ogólnych zagadnień ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.).13. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z 16 września 2009r. dotyczące wykonania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 465/2012 z 22 maja 2012 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz rozporządzenie (WE) nr 987/2009 dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w części dotyczącej ustalania uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych dla osób powracających po pracy za granicą.14. Znajomość ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) w zakresie rozwiązywania umowy o pracę. 15. Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów Word, Excel, Outlook) i innych urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):1. Doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia. 2. Znajomość problematyki rynku pracy. 3. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.4. Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres. 7. Mile widziana znajomość systemu Syriusz.8. Gotowość do dokształcania się i doskonalenia zawodowego.


Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia/zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8. Klauzula zgody o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5,6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTY DS. REJESTRACJI:1) osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn lub2. Elektronicznie:1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP; Termin składania dokumentów do 26.12.2024 roku.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-18

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...