Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. BHP, P.POŻ. I OC
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1514
Obowiązki:
1. Prowadzenie dokumentacji postępowań powypadkowych i odszkodowawczych pracowników oraz inicjowanie i opracowywanie wniosków zmierzających do zapobiegania zagrożeniom.
2. Dokonywanie okresowych ocen i analiz stanu BHP i p.poż oraz sporządzanie w tym zakresie stosownych sprawozdań i zaleceń.
3. Prowadzenie przeglądów stanowisk pracy, tworzenie oceny ryzyka zawodowego
i sporządzanie wymaganej w tym celu dokumentacji oraz formułowanie wniosków i prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp i ochrony p.poż.
4. Przeprowadzanie wstępnych szkoleń pracowników w zakresie obowiązujących przepisów BHP i p.poż.
5. Prowadzenie rejestru i terminarza szkoleń okresowych BHP pracowników OSiR.
6. Opiniowanie i kontrolowanie sprawy zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną
i roboczą , sprzęt ochrony osobistej środki czystości, napoje chłodzące i inne przysługujące na danym stanowisku pracy.
7. Współpraca z kierownikami obiektów oraz związkami zawodowymi mając nadzór nad warunkami pracy z zakresie bhp i p.poż.
8. Uczestniczenie w kontrolach dotyczących bhp i p.poż oraz weryfikacja realizacji zaleceń instytucji kontrolujących.
9. Sporządzanie sprawozdań i raportów do jednostek zwierzchniczych.
10. Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami obronnymi, w tym obroną cywilną.
Godziny pracy: 7:30 - 11:30
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:1. Posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp.2. Posiadanie uprawnień niezbędnych do pracy na stanowisku Specjalisty ds. BHP.3. Posiadanie uprawnień ochrony przeciwpożarowej.4. Ukończone kursy z zakresu obrony cywilnej. 5. Umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows (pakiet MS Office).6. Kandydat winien spełnić wymagania określone w art. 6 ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j,). Wymagania dodatkowe:1. Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.2. Znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej.3. Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie.
Miejsce pracy: Żołnierska 13a, 10-558 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Szczegóły naboru dostępne pod linkiem: https://osir_olsztyn.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-bhp-p-poz-i-oc.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »