Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH I SOCJALNYCH
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1470
Obowiązki:
1. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników OSiR.
2. Prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi.
3. Wystawianie druków RP-7.
4. Prowadzenie sprawy związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze oraz pomocnicze i obsługi.
5. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe i prowadzenie związanego z tym rejestru.
6. Prowadzenie sprawy związanych z oceną kwalifikacyjną zgodnie z wprowadzonym Regulaminem przeprowadzania okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników OSiR zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
7. Organizowanie i przeprowadzanie służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników na stanowiskach urzędniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Organizowanie oraz koordynowania prowadzonych szkoleń, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, w tym szkolenia BHP.
9. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem przy pracach społecznie użytecznych, kontrolowanie ilości godzin pracy osób odbywających prace społecznie użyteczne oraz współpraca w tym zakresie z Zespołem Kuratorów Służby Sądowej w Olsztynie.
10. Prowadzenie spraw w zakresie PFRON.
11. Prowadzenie spraw związanych z działalnością Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Godziny pracy: 7.30 - 15.30
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie minimum średnie.2. Przy wykształceniu średnim co najmniej 5 letni staż pracy, przy wykształceniu wyższym 3 lata stażu pracy.3. Znajomość przepisów prawa :- Kodeks pracy,- Ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych,- Ustawa o pracownikach samorządowych4. Umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows (pakiet MS Office).5. Kandydat winien spełnić wymagania określone w art. 6 ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j,). Umiejętności:1. Umiejętność sporządzania pism urzędowych.2. Umiejętność prowadzenia spraw z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON.3. Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.4. Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań.Wymagania dodatkowe (preferowane):1. Wykształcenie wyższe o kierunku administracja.2. Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.3. Wysoka kultura osobista.4. Zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność.5. Nieposzlakowana opinia.
Miejsce pracy: Żołnierska 13a, 10-558 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Szczegóły naboru dostępne pod linkiem: https://osir_olsztyn.bip.gov.pl/search/joboffers/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »