Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150800
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Zakres zadań
- Nalicza i sporządza listy wypłat uposażeń wraz z dodatkami oraz innych należności pieniężnych oraz generuje przelewy dla funkcjonariuszy przydzielnonych jednostek i komórek organizacyjnych,
- Nalicza i sporządza listy wynagrodzeń i innych dodatkowych płatności wraz z pwyochodnymi od wynagrodzeń dotyczących pracowników objętych i nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń, w zakresie przypisanych jednostek i komórek organizacyjnych,
- Nalicza i wystawia zaświadczenia do ZUS i ZER w celu ustalenia prawa i wysokości renty lub emerytury,
- Wystawia zaświadczenia o dochodach policjantom i pracownikom Policji przydzielonych jednostek i komórek organizacyjnych w celu przedłożenia odnośnym władzom,
- Obsługuje system elektroniczny w celu generowania przelewów dotyczących paragrafów płacowych
- Nalicza składki emerytalno-rentowych i na Fundusz Pracy dla policjantów zwolnionych ze służby bez prawa do emerytury, renty w celu przekazania do ZUS,
- Sporządza i wystawia dokumenty podatkowe (pit-11) dotyczące funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych,
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pionie kadrowo - płacowym
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych i o rachunkowości, kpa, z zakresu ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prawa pracy;
- umiejętość interpretacji przepisów i stosowania ich w praktyce,
- umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy własnej,
- terminowość i umiejętność pracy w grupie, wnikliwość, rzetelność, dokładność
- zdolność analitycznego myślenia,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych.
- umiejętność wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »