Kto szuka:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
146441
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).
Zakres zadań
- prowadzi kompleksowo dokumentację pracowniczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
- prowadzi sprawy związane z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umów o pracę oraz innych, wynikających ze stosunku pracy
- prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów zleceń, o dzieło
- sporządza listy wynagrodzeń oraz innych należności dla pracowników urzędu, w oparciu o stosowne przepisy prawa
- prowadzi sprawy związane z rozliczaniem czasu pracy tj. ewidencje czasu pracy, listy obecności, urlopy, zwolnienia, delegacje
- prowadzi dokumentację ubezpieczeniową, zgłasza i wyrejestrowuje z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- przygotowuje sprawozdania, raporty oraz zestawienia dotyczące prowadzonych spraw zgodnie z przepisami i terminami
- współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie szkoleń BHP i medycyny pracy
- prowadzi sprawy dotyczące standardów zarządzania zasobami ludzkimi określonymi przez Szefa Służby Cywilnej
- prowadzi sprawy gospodarcze, w tym ewidencjonuje i rozlicza umowy z kontrahentami zewnętrznymi, dokonuje sprawdzenia faktur pod kątem merytorycznym tj. zgodności z zawartymi umowami
- prowadzi sprawy z ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych
- porządkuje i archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw
- rozliczanie stanu paliwa pojazdów służbowych
- rozlicza polecenia wyjazdów służbowych pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Olsztynie
- prowadzi ewidencję otrzymanych faktur i rachunków oraz dokonuje ich wstępnej kontroli pod względem formalno-rachunkowym
- wprowadza wyciągi bankowe do systemu finansowo-księgowego
- wykonuje czynności pomocnicze przy sporządzaniu okresowych sprawozdań i planów finansowych
- obsługuje i administruje w systemie Trezor zgodnie z nadanymi uprawnieniami
- dokonuje przelewy bankowe
- pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w tym pełni nadzór nad opracowywaniem i aktualizacją dokumentacji dotyczącej danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Olsztynie, współpracuje z organem nadzorczym, monitoruje przestrzeganie rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub wyższe: ekonomiczne, administracyjne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw pracowniczych, naliczaniem płac
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku od osób fizycznych
- praktyczna znajomość programu Płatnik
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- znajomość standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
- umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office, programu kadrowo-płacowego PUMA
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu mającemu na celu uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa
- samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »