eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Olsztyn › inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw kruszyw w Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowe GDDKiA Oddziału w Olsztynie

00-874 Warszawa Wronia 53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje badania laboratowyjne kruszyw w celu określenia jakości wykonywanych materiałów. Wykonywanie zadania związane jest również z realizacją programów rządowych w ramach PBDK
  • Pobiera w terenie, transportuje i przygotowuje próby w celu przeprowadzenia badań laboratoryjnych. Wykonywanie zadań związane jest również z realizacją programów rządowych w ramach PBDK
  • Wspólnie z innymi członkami Zespołu analizuje wyniki przeprowadzonych badań kruszyw w celu określenia poziomu zgodności uzyskanych wyników z wymaganiami
  • Współpracuje z nadzorem realizowanych przez Oddział zadań inwestycyjnych celem zapewnienia właściwej jakości robót
  • Współuczestniczy przy wykonywaniu określonych zadań realizowanych na innych stanowiskach pracy w zespole w celu zapewnienia pomocy przy wykonywaniu tych zadań
  • Przyjmuje, rejestruje oraz prawidłowo przechowuje, a następnie likwiduje próby laboratoryjne w celu właściwego ich nadzorowania


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,

  • stres związany z działaniem pod presją czasu,

  • dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,

  • możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,

  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu;

  • CV, list motywacyjny oraz oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia;

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane CV, list motywacyjny oraz oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów (.pdf). Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu);

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, skany dokumentów prześlij w formacie .pdf., zapakowane w jeden folder (.zip) oraz zabezpieczone hasłem;

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru;

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
  • Znajomość norm, wytycznych technicznych i metod badań w obszarze4 działalności zespołu
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadanie wiedzy z zakresu technologii robót drogowych
  • Umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznych programów komputerowych
  • Znajomość normy Zarządzanie jakością - norma PN-EN ISO/IEC 17025


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • • Wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-01
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    W formie papierowej:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Olsztynie
    Al. Warszawska 89
    10-083 Olsztyn
    (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: nr ogłoszenia lub Drogomistrz Z-12)

    W formie elektronicznej:
    na adres olsztyn.rekrutacja@gddkia.gov.pl
    (z dopiskiem w temacie i liście motywacyjnym : nr ogłoszenia lub nr ogłoszenia lub Drogomistrz Z-12)

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-06-25

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

      GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

    • GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

      GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

    • Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

      Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

      Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

    • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

      Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

      1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

    • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

      Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

      Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...