Kto szuka:
IntRec
Stanowisko:
Doradca klienta biznesowego ds. energii i gazu
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji.
Nasz klient to niezależna, największa firma w Polsce, specjalizująca się w kompleksowym doradztwie z zakresu energetyki. Głównym zadaniem Doradców klienta jest świadczenie opieki i udzielanie porad dotyczących zarządzania obszarem energii elektrycznej oraz gazu ziemnego w przedsiębiorstwach. Jeśli chcesz podjąć się wyzwania oraz dotrzeć do jak największego grona klientów, zapraszamy do współpracy na stanowisku Doradcy klienta biznesowego ds. energii i gazu.
Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B, pasję do pracy z klientami biznesowymi i chcesz rozwijać się w branży energetycznej, czekamy na Twoją aplikację! Dołącz do firmy, gdzie dbamy o rozwój doradców i oferujemy atrakcyjne warunki pracy.
Nawiązując współpracę możesz liczyć na:
• Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne od 5000 do 20000 PLN netto (im więcej zaangażowania włożysz, tym więcej zarobisz)
• Bezkonkurencyjny i kompleksowy produkt oparty na ofercie największych dostawców dla wszystkich grup taryfowych i segmentu odbiorców. Każdy Klient do którego dotrzesz znajdzie produkt dla siebie
• Narzędzia informatyczne do kalkulowania oferty – kalkulatory ofertowe i analityczne tak, abyś szybko był w stanie przedstawić oszczędności
• Back office – przygotowanie dokumentacji i obsługi usług technicznych
• CRM do zarządzania bazą klientów
• Nienormowany czas pracy
• Narzędzia do pracy (telefon, komputer)
• Możliwość otrzymania samochodu służbowego
• Kartę Medicover Sport
• Wsparcie merytoryczne i szkoleniowe przez cały okres współpracy. Szkolenie wstępne i szkolenia dodatkowe w trakcie współpracy, nauczymy każdego naszych produktów, ważne abyś potrafił sprzedawać
• Możliwość uczestnictwa w konkursach motywacyjnych, spotkaniach służbowych oraz integracyjnych wyjazdach
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów z sektora biznesu, MŚP, handel. usługi, zakłady produkcyjne itp
• Utrzymywanie własnego portfela Klientów poprzez poprzez upseling i przedłużanie umów
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Realizowanie wyznaczonych celów
• Dbanie o dobre imię i renomę pracodawcy
Wymagania stawiane pracownikowi:
Brzmi interesująco? Aplikuj jeśli:
• Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (energia elektryczna, gaz, fotowoltaika, oze, telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość)
• Cechuje cię wysoka aktywność w działaniu oraz dyscyplina i motywacja
• Masz wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i interpersonalne
• Wysoka kultura osobista, samodzielność oraz odpowiedzialność są dla ciebie ważne
• Jesteś osobą komunikatywną
• Wyróżnia cię ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
• Dobrze znasz obsługę komputera i MS Office
• Posiadasz własną sieć sprzedaży
Chcesz wiedzieć jak wygląda proces rekrutacji?
•Sprawdzimy, dopasowanie Twojej aplikacji do oczekiwań pracodawcy
•Jeśli znajdziemy wiele wspólnych elementów, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu zorganizowania spotkania online z rekruterem IntRec
•Po pozytywnym przebiegu rozmowy przekażemy rekomendację pracodawcy, który podejmie decyzję, czy jest zainteresowany poznaniem Cię bliżej
•Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielem firmy, do której zaaplikowałeś, w przypadku odrzucenia Twojej kandydatury, wrócimy do ciebie z feedbackiem
•Mamy nadzieję, że ten proces zakończy się naszym wspólnym sukcesem, a Ty znajdziesz idealne miejsce pracy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »