eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OławaInternal Key Account Manager

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Internal Key Account Manager

Lokalizacja:

Oława

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Internal Key Account Manager
Oława
NR REF.: 1191483

For our client who is leading a global contract manufacturing company specialising in the medical sector, we are currently seeking to hire for the role of:
Internal Key Account Manager

Responsibilities:

  • Develop and maintain strong, long-lasting customer relationships
  • Act as the primary point of contact for assigned customers
  • Address customer needs and concerns promptly and effectively
  • Oversee day-to-day business operations both internally and customer-facing
  • Coordinate with internal teams to ensure customer requirements are met
  • Manage any customer related queries
  • Support forecasting activities and adjust plans as necessary
  • Communicate changes in forecasts or business plans to relevant stakeholders
  • Collaborate with customers to understand and accommodate their changing needs
  • Provide regular updates on business status and performance to customers
  • Prepare and present business reviews and reports
  • Monitor key performance indicators and implement improvement initiatives
  • Manage cost-related issues and negotiate solutions with customers
  • Ensure compliance with contract terms and conditions
  • Monitor contract performance and address any deviations
  • Coordinate contract renewals and amendments as needed
  • Participation in the customer change requests process
  • Assess the impact of changes and communicate with relevant stakeholders
  • Costing and quoting of changes to the custome
  • Calculation of costs and analysing of data receipts from other departments 
  • Communicate price changes to customers and handle negotiations
  • Monitor market trends and adjust pricing strategies accordingly
  • Support product lifecycle management activities
  • Collaborate with customers on product development and discontinuation
  • Ensure smooth transitions during product lifecycle changes

Qualifications:
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Economics, Marketing, or a related field
  • Minimum of 3 years of experience in account management or customer relations management in B2B
  • Advance English in speaking and writing
  • Experience within the production, medical or contracting industry
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Proficiency in Microsoft Office Suite and CRM software.
  • The ability to manage multiple priorities and work effectively in a fast-paced environment.
  • Strong problem-solving skills and attention to detail.

We offer:
  • Contract of employment or B2B
  • Competitive salary
  • Benefit package
  • 1 day of Home office per week

We would like to kindly inform we will be reaching out only to candidates applicable to the process.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-12

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: HAYS

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W 2023 roku mediana wynagrodzeń osób pracujących w Polsce wyniosła 7 144 PLN i była wyższa o 887 PLN niż w roku ubiegłym (o 14,2%). Niestety dysproporcje między zarobkami kobiet i mężczyzn nadal są bardzo widoczne. Podobnie jak w latach ...

Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...