Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
audytor wewnętrzny
Lokalizacja:
Nowy Sącz
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
audytor wewnętrzny Zespół Audytu Wewnętrznego
33-300 Nowy Sącz ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi audyt wewnętrzny w Oddziale
- przeprowadza i dokumentuje analizę ryzyka stanowiącą podstawę do przygotowania rocznego planu audytu wewnętrznego
- sporządza plan audytu wewnętrznego na rok następny oraz sprawozdania z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni
- przeprowadza zadania audytowe w formie zadań zapewniających oraz czynności doradczych, na podstawie rocznego planu audytu wewnętrznego, a w uzasadnionych przypadkach także poza planem rocznym
- realizuje zadania zlecone przez Ministra Finansów lub inne upoważnione podmioty
- prowadzi dokumentację dotyczącą zadań audytowych oraz pozostałą dokumentację audytu wewnętrznego
- monitoruje stan realizacji zaleceń audytowych
- realizuje czynności sprawdzające, polegające na dokonywaniu oceny sposobu wdrożenia i skuteczności zaleceń audytowych realizowanych przez komórki organizacyjne Karpackiego OSG
- sporządza sprawozdania w zakresie właściwości audytu wewnętrznego
- dokonuje obiektywnej i niezależnej oceny adekwatności, efektywności i skuteczności kontroli zarządczej
- przedstawia Komendantowi Oddziału propozycje mające na celu usprawnienie funkcjonowania Oddziału
- sporządza projekty informacji Komendanta Oddziału o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim, w celu przedstawienia jej Ministrowi Finansów
Warunki pracy
-
praca administracyjno-biurowa
-
praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
-
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-
narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy w szczególności rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego (np. świadectwo pracy) oraz charakter wykonywanych obowiązków (np. zakres obowiązków na danym stanowisku zgodny z umową o pracę).
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego,
- Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji
- W Karpackim Oddziale Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu Decyzją nr 103 Komendanta KaOSG z dnia 13 września 2024 roku została wprowadzona Procedura zgłoszeń wewnętrznych ustalająca tryb dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszeń prawa (sygnalistów), która jest dostępna na stronie BIP Karpackiego Oddziału SG.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe oraz kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w Ustawie o finansach publicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansowej, m.in. Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw, standardów audytu wewnętrznego, standardów kontroli zarządczej
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- zdolności analityczne i koncepcyjne
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- w przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. – brak pracy, współpracy i służby w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195) w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w Ustawie o finansach publicznych
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- W przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/ kandydat nie pracowała/ł lub nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenia postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
z dopiskiem: oferta pracy na stanowisko "audytor wewnętrzny"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »