Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
FRYZJER
Lokalizacja:
Nowa Dęba
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0149
Obowiązki:
praca w charakterze fryzjerki, obcinanie, czesanie, malowanie
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- zasadnicze zawodowe, kierunek: fryzjer
Pozostałe wymagania:
- doświadczenie zawodowe mile widziane, mile widziane kursy kosmetyczne lub ukończona szkoła kosmetyczna
Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki Hala Targowa -, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...
Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...
No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...
O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...
Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...