Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy specjalista
Lokalizacja:
Myszków
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw koordynacji pracy zespołu oraz administrowania siecią teleinformatyczną, obsługi informatycznej Zespół Łączności i Informatyki
42-300 Myszków ul.Kościuszki 105
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynuje pracą Zespołu Łączności i Informatyki w celu właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki. Administruje i zarządza sieciami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczenie danych w celu poprawności jakości i wydajności pracy pracowników jednostki
- administruje siecią szyfratorów zainstalowanych w Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych i stanowiskami do Systemu Niejawnego Policji oraz stanowiskami ODN w celu zapewnienia bezpieczeństwa Systemów Niejawnych Policji
- zarządza dostępem do systemu teleinformatycznego poprzez nadawanie uprawnień użytkownikom, zakładania kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń
- przeprowadza okresowe przeglądy sprzętu, dokonuje oceny stanu technicznego sprzętu oraz konserwuje i dokonuje niezbędnych napraw sprzętu teleinformatycznego użytkowanego w jednostce
- administruje systemem kontroli dostępu oraz monitoringu
- prowadzi obsługę techniczną urządzeń mobilnych
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa związana z koordynowaniem pracą zespołu oraz administrowaniem i zarządzaniem sieciami komputerowymi, w systemie ośmiogodzinym, dwuzmianowym. Wymuszona pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie. Budynek posiada platformę przyschodową prowadzącą na parter budynku.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki lub teleinformatyki
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Wiedza z zakresu informatyki
- planowanie i organizowanie pracy własnej
- samodzielność i komunikatywność
- biegła obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- kurs informatyczny CISCO
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 t.j.)
- podstawowa wiedza z zakresu łączności
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
ul. Kościuszki 105
42-300 Myszków
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »