eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy MysłowiceSpecjalista ds. obsługi klienta i exportu

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i exportu

Lokalizacja:

Mysłowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: 

  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami, zapewniając najwyższy poziom obsługi,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, prowadzenie rozmów handlowych,
  • Współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej na rynki międzynarodowe,
  • Monitorowanie rynku i analiza konkurencji, w celu optymalizacji oferty,
  • Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji oraz raportów sprzedażowych,
  • Odwiedzanie kluczowych klientów zagranicznych w ramach delegacji, mające na celu utrzymywanie dobrych relacji biznesowych, monitorowanie współpracy oraz prezentowanie nowych produktów i rozwiązań,
  • Współpracę z innymi działami firmy.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, 
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych,
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w obsłudze klientów zagranicznych,
  • Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Pakiet opieki medycznej LuxMed,
  • Szkolenie wstępne w zakresie produktów i polityki handlowej firmy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w firmie z wieloletnią tradycją,
  • Miejsce parkingowe na terenie firmy,
  • Bardzo dogodną lokalizację firmy – dobrze skomunikowanej z Katowicami.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – polskiej firmy produkcyjnej, z bogatym doświadczeniem w sektorze akcesoriów meblowych, poszukujemy osoby do utrzymywania stałych oraz pozyskiwania nowych klientów na rynkach zagranicznych. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-07

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...