eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Mińsk Mazowiecki › Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Lokalizacja:

Mińsk Mazowiecki

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

"L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skutecznie, dostosowując nasze usługi do potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców.

Nasze motto "Wszystko zależy od ludzi" oznacza, że zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ludzi - zarówno naszych klientów, jak i kandydatów. Dbamy o to, aby każdy kandydat otrzymał konstruktywną informację zwrotną i czuł się częścią procesu. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki

Główne obowiązki na stanowisku:

  • kontrola budżetu firmy
  • praca z systemem SAP lub inne programy specjalistyczne
  • kontakt z klientami biznesowymi, w języku niemieckim (mail, telefon, teams)
  • bieżące raportowanie na potrzeby firmy (wykonywanie raportów na życzenie oraz raportów okresowych)
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • analiza ryzyka i odchyleń w firmie oraz wynajdywanie błędów
  • monitoring kosztów na podstawie analizy danych, zawartych w raportach i pozostałych dokumentach
  • znajdywanie usprawnień i rozwiązań, mających na celu polepszenie sytuacji firmowej
  • przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz finansowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętności analityczne oraz zwracanie uwagi na szczegóły
  • Umiejętność budowania długoterminowych profesjonalnych relacji służbowych, z klientami firmy
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Chęć rozwoju w obszarze księgowym, finansowym i innych pochodnych

Nasz klient oferuje:

  • Pracę hybrydową (około 10 razy w ciągu miesiąca, praca z biura w Warszawie)
  • Stabilizację zawodową - możliwość długoletniej współpracy i awansów w strukturach firmy
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy (brak umowy zlecenie, umowy o dzieło)
  • Kompleksowy program wdrożeniowy oraz on boarding
  • Pracę w międzynarodowej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów - Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-24

do końca oferty: 55 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • Student na freelance - czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie

    Student na freelance - czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie

    Studiowanie stanowi finansowe wyzwanie dla większości młodych ludzi. Według Warszawskiego Instytutu Bankowości polski student wydaje miesięcznie na swoje utrzymanie 3867,06 zł. Nic więc dziwnego, że studenci często zmuszeni są do ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...