Kto szuka:
mBank S.A.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. budowania relacji i wsparcia klienta (placówka partnerska)
Numer referencyjny:
KS/042/1124
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
lokalizacja i tryb pracy: Mielec, praca stacjonarna
forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełny etat
zespół / dział: sieć sprzedaży bankowości detalicznej
Opis stanowiska
- sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, ubezpieczenia)
- pozyskiwanie nowych klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej
- promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
- realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych
- budowanie pozytywnego wizerunku mBanku
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, telekomunikacyjnych
- potrafisz budować długotrwałe relacje i łatwo nawiązujesz kontakty
- konsekwentnie realizujesz założone cele
- ważne jest dla Ciebie zdobywanie nowych umiejętności
- posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne
- posiadasz wiedzę z zakresu produktów kredytowych dla osób fizycznych oraz firm - mile widziane
Firma oferuje:
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »