Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZLECEŃ
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1147
Obowiązki:
•Kontakt telefoniczny z klientem w celu umówienia montażu.
•Nadzór nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zleceń.
•Przygotowanie i prowadzenie bieżącej obsługi zleceń
•Codzienna organizacja pracy telemonterów, układanie grafików, kontakt w sprawach bieżących.
•Codziennie raportowanie do kontrahenta zgodnie z umową.
•Wprowadzanie zrealizowanych przez telemonterów zleceń do raportu, skanowanie i archiwizacja dokumentów.
I zmiana 10-18
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera MS Ofice
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Wysoki poziom zaangażowania i samodzielność w realizacji celów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, biegła znajomość programu MS Office, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat. B.
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem ppoczty eletronicznej na adres rekrutacja@rbsmedia.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »