eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Mielec › SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZLECEŃ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZLECEŃ

Lokalizacja:

Mielec

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/1147


Obowiązki:

•Kontakt telefoniczny z klientem w celu umówienia montażu.
•Nadzór nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zleceń.
•Przygotowanie i prowadzenie bieżącej obsługi zleceń
•Codzienna organizacja pracy telemonterów, układanie grafików, kontakt w sprawach bieżących.
•Codziennie raportowanie do kontrahenta zgodnie z umową.
•Wprowadzanie zrealizowanych przez telemonterów zleceń do raportu, skanowanie i archiwizacja dokumentów.
I zmiana 10-18



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • obsługa komputera MS Ofice
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wysoki poziom zaangażowania i samodzielność w realizacji celów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, biegła znajomość programu MS Office, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem ppoczty eletronicznej na adres rekrutacja@rbsmedia.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-19

do końca oferty: 51 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Konsulting

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady