eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy MielecKOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Lokalizacja:

Mielec

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0007


Obowiązki:

- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych świadczonych przez Szpital,
- przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Szpital, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Szpitala, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
-opracowywanie i przekazywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szpitalu.


Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie 1/2 etatu w godz. 7 - 14.35 od poniedziałku do piątku.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe; minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami; wiedza za zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, pozwalająca na koordynację procesów i monitorowanie działań w tych obszarach, w tym znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, praktyczna znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy zespołowej; komunikatywność; gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań, mile widziana znajomość j. migowego.


Miejsce pracy: Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą:- telefonicznie: Roksana Krzystyniak 177******- mailowo - sekretariat@szpital.mielec.pl,- osobiście - Sekretariat Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w MielcuDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-04

do końca oferty: 55 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji wzbudza nie tylko ciekawość, ale również obawę. Pewnie większości z nas w ostatnim czasie przemknęła przez głowę myśl - co w przyszłości stanie się z moją pracą? Na to pytanie oczywiście ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.