Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1756
Obowiązki:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych świadczonych przez Szpital,
- przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Szpital, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Szpitala, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
-opracowywanie i przekazywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szpitalu.
Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie 1/2 etatu w godz. 7 - 14.35 od poniedziałku do piątku.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie wyższe; minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami; wiedza za zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, pozwalająca na koordynację procesów i monitorowanie działań w tych obszarach, w tym znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, praktyczna znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy zespołowej; komunikatywność; gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.
Miejsce pracy: Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą:- telefonicznie: Roksana Krzystyniak 177******- mailowo - sekretariat@szpital.mielec.pl,- osobiście - Sekretariat Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w MielcuDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »