Kto szuka:
CREATON Polska sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Lokalizacja:
Międzyrzecz
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja
- Wsparcie doradców handlowo-technicznych
- Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane)
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność, zaangażowanie i rzetelność przy realizacji powierzonych zadań
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w doświadczonym zespole
- Pakiet socjalny, w tym: bezpłatną opiekę medyczną Lux Med i dofinansowanie do karty Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »