Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny księgowy
Lokalizacja:
Międzychód
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie
64-400 Międzychód ul. 17 Stycznia 143
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawowanie nadzoru nad całością spraw finansów i księgowości, planowanie i sprawozdawczość oraz rozliczanie majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
- Zapewnienie prawidłowości rozliczeń finansowych z tytułu wydzielonych środków trwałych i obrotowych.
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
- Kontrolowanie wydatków pod względem ich celowości i prawidłowości
- Prowadzenie racjonalnej gospodarki środkami finansowymi i funduszem płac
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i analiz
- Zapewnienie prawidłowej i terminowej ewidencji i kontroli majątku
- Zabezpieczenie terminowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych i rozliczeń
- Współdziałanie z kierownictwem zakładu w zakresie prawidłowej działalności zakładu w celu realizacji zadań wynikających ze statutu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie
Warunki pracy
- Praca samodzielna przy komuterze - praca zdalna,
- pod presją czasu,
- zgrożenie korupcją
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe Kandydat musi spełnić jeden z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
lub
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej
6-letniej praktyki w księgowości,
lub
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
lub
d) certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego
w księgowości w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych i w ustawie o rachunkowości, Kodeksu Pracy, przepisów w zakresie kadr, płac i ZUS
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- biegła znajomość obsługi komputera
- znajomość obsługi programów finansowo-księgowych m.in. Płatnik, SJO Bestia oraz Progman
- obsługa bankowości elektronicznej
- znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy
- umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- w sprawie oświadczenia dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
- oświadczenie o nieskazaniu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-21
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
siedziba Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie
ul. 17 stycznia 143
I piętro
pokój 113
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »