eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Międzychódgłówny księgowy

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny księgowy

Lokalizacja:

Międzychód

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie

64-400 Międzychód ul. 17 Stycznia 143

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawowanie nadzoru nad całością spraw finansów i księgowości, planowanie i sprawozdawczość oraz rozliczanie majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • Zapewnienie prawidłowości rozliczeń finansowych z tytułu wydzielonych środków trwałych i obrotowych.
  • Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
  • Kontrolowanie wydatków pod względem ich celowości i prawidłowości
  • Prowadzenie racjonalnej gospodarki środkami finansowymi i funduszem płac
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych i analiz
  • Zapewnienie prawidłowej i terminowej ewidencji i kontroli majątku
  • Zabezpieczenie terminowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych i rozliczeń
  • Współdziałanie z kierownictwem zakładu w zakresie prawidłowej działalności zakładu w celu realizacji zadań wynikających ze statutu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie


Warunki pracy

- Praca samodzielna przy komuterze - praca zdalna,


- pod presją czasu,


- zgrożenie korupcją



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe Kandydat musi spełnić jeden z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
lub
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej
6-letniej praktyki w księgowości,
lub
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
lub
d) certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego
w księgowości w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych i w ustawie o rachunkowości, Kodeksu Pracy, przepisów w zakresie kadr, płac i ZUS
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • biegła znajomość obsługi komputera
  • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych m.in. Płatnik, SJO Bestia oraz Progman
  • obsługa bankowości elektronicznej
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy
  • umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres,
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • w sprawie oświadczenia dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
  • oświadczenie o nieskazaniu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • prawo jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    siedziba Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie
    ul. 17 stycznia 143
    I piętro
    pokój 113

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA kontroler skarbowy Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA radca prawny

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-09

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W 2025 roku Polacy będą mieli okazję skorzystać nie tylko z ustawowych dni wolnych od pracy, których będzie 14, ale także z urlopów wypoczynkowych gwarantowanych przez Kodeks pracy, dodatkowych urlopów okolicznościowych, a także świąt ...

    Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

    Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

    Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

    Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...