Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy referent
Lokalizacja:
Miechów
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Miechowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw Obsługi administracyjno-analitycznej Referatu ds. Wykroczeń Organizacji Służby i Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Prewencji
32-200 Miechów ul. Bolesława Prusa 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie elektronicznych rejestrów E-RSOW, IntraDok, Excel, KSIP
- Prowadzenie rejestrów i teczek wokand, pomocy prawnych, wyroków, wykroczeń w tym w systemie Intradok.
- Przygotowywanie pism i wezwań oraz ich wysyłka.
- Przygotowywanie materiałów dla policjantów dotyczących spraw o wykroczenia.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczących dowodów rzeczowych w sprawach o wykroczenia.
- Przygotowywanie zestawień statystycznych.
- Obsługa SWOP w zakresie czasu pracy policjantów.
- Prowadzenie gospodarki mandatowej.
- Archiwizowanie dokumentów.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca wykonywana jest w systemie jednozmianowym w budynku Komendy Powiatowej Policji w Miechowie przy ul. Bolesława Prusa 3. Praca o różnym stopniu skomplikowania oraz dużym stopniu odpowiedzialności. Codzienna praca na komputerze – powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca w godzinach od 7:30 do 15:30. Kontakt z klientem zewnętrznym.
- W pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne - światło dzienne i sztuczne, spełniające wymagania określone w polskich normach. Nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Budynek w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenie przystosowanie do osób z niepełnosprawnością ruchową.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Umowa w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Czas zastępstwa ok. 6 miesięcy.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Musisz wiedzieć, że w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna oferta to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
- Jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopie certyfikatu.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
- Prześlij komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz
z dopiskiem numeru ogłoszenia na kopercie i w liście motywacyjnym:
̶ w formie papierowej za pośrednictwem poczty albo
̶ złóż osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Miechowie, ul. Bolesława Prusa 3, 32-200 Miechów
- Rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze.
- Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
- Planowane rozpoczęcie pracy – w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (Zatrudnienie nowego pracownika
może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot). - Wzory wymaganych oświadczeń znajdziesz na naszej stronie internetowej BIP.
- Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: 4 967,95 zł zł mnożnik 1,8000 kwoty bazowej
(Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub 1 rok w danym obszarze.
pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi aplikacji Word, Excel
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość ustawy o Policji.
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Miechowie
ul. Bolesława Prusa 3
32-200 Miechów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »