Kto szuka:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Stanowisko:
Zastępca Kierownika Zakładu Sieci Wodociągowej
Numer referencyjny:
254/2024
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Stanisława Mikkego 4
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
(Pion Wody/Zakład Sieci Wodociągowej)
Wymagania stawiane pracownikowi:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- przyczynianie się do zapewnienia nadzoru nad skutecznym działaniem Zakładu i przebiegiem procesów znajdujących się w polu działania Zakładu
- planowanie pracy podległych stanowisk i komórek organizacyjnych, współudział w tworzeniu planu gospodarczego Zakładu
- koordynacja prac operacyjno-eksploatacyjnych realizowanych w ramach podległych obszarów
- nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z wykonawcami zewnętrznymi w zakresie dostaw i usług dotyczących zarządzanego obszaru
- wdrażanie planów działania Zakładu poprzez wsparcie podejmowania kluczowych decyzji wpływających na realizację zadań, wdrażanie nowych technologii przyczyniających się do rozwoju nadzorowanego obszaru;
- wdrażanie przyjętych kierunków rozwoju prowadzące do tworzenia nowych rozwiązań i programów
- inicjowanie przedsięwzięć prowadzących do poprawy sprawności operacyjnej i organizacyjnej nadzorowanego obszaru
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz zewnętrznymi podmiotami gospodarczymi
- nadzór nad utrzymaniem w sprawności urządzeń, znajdujących się na podległym terenie. Kontrolowanie utrzymania w należytym stanie operacyjnym obiektów
- zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym motywowanie i rozwój podległych pracowników do osiągania coraz lepszych efektów pracy
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych i zespołach zadaniowych powoływanych przez Zarząd Spółki
- koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z ewidencją i przekazaniem dokumentacji do rozliczenia zadań inwestycyjnych, remontowych i interwencyjnych
- reprezentowanie Spółki zgodnie z udzielonym przez Zarząd pełnomocnictwem
- prowadzenie pojazdu służbowego w samoobsłudze
- przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz nadzór i koordynacja procesu przeprowadzania tych ocen, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
- udział w procesie wyznaczania celów dla jednostek funkcjonalnych/komórek organizacyjnych oraz podległych Pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
- planowanie, prowadzenie ewidencji oraz kontrola czasu pracy podległych Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami o czasie pracy
- organizowanie procesu pracy zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz egzekwowanie od podległych Pracowników przestrzegania przepisów i zasad w tym zakresie
- sporządzanie i aktualizacja zakresów czynności i odpowiedzialności podległych Pracowników;
- wykonywanie kontroli funkcjonalnej, realizowanej: w trakcie bieżącej działalności, obejmującej wszystkie zadania i obowiązki służbowe podległych pracowników, w całym obszarze działalności jednostki funkcjonalnej/ podstawowej komórki organizacyjnej oraz bezpośrednio wobec osób kierujących podstawowymi/ wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi jednostki funkcjonalnej/ podstawowej komórki organizacyjnej
- zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych celów rocznych i zadań związanych z działalnością jednostki funkcjonalnej/komórki organizacyjnej, w szczególności identyfikowanie ryzyka, jego ocenianie, postępowanie z ryzykiem oraz monitorowanie i raportowanie w ramach systemu zarządzania ryzykiem w Spółce, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi.
- wykształcenie wyższe kierunkowe (inżynieria środowiska/ochrona środowiska/zarządzanie w ochronie środowiska)
- ukończone studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe min. 7 lat lub 5 lat w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi lub specjalizacji branżowej/obszarowej
- znajomości prawa budowlanego
- podstawowa wiedza z zakresu prowadzenia procesu inwestycyjnego
- znajomość prawa zamówień publicznych
- umiejętność planowania i wyznaczania zadań, określania priorytetów oraz stawiania celów
- znajomość obsługi Word, Excel na poziomie zaawansowanym
- umiejętność czytania rysunku technicznego sieci wod-kan
- znajomość materiałów stosowanych do budowy, przebudowy i remontów sieci wodociągowej wraz z armaturą z wykorzystaniem technologii bezwykopowych
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, świadomość biznesowa, odporność na stres, myślenie analityczne
Firma oferuje:
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »