Kto szuka:
Benefit Systems S.A.
Stanowisko:
Trade Marketing Specialist
Lokalizacja:
Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej?
- Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w piśmie, a przejrzystość wypowiedzi to Twój atut?
- Potrafisz skutecznie priorytetyzować zadania i dostosowywać działania do potrzeb klienta?
- Cechuje Cię niezwykła dbałość o szczegóły — potrafisz wychwycić nawet najmniejsze literówki, błędy gramatyczne, ortograficzne, interpunkcyjne czy graficzne?
- Współpracownicy cenią Cię za doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość i elastyczność w podejściu?
- Masz doświadczenie w pracy z systemem Asana lub podobnym narzędziem do zarządzania projektami?
- Masz ambicje do rozwoju i poszerzania swoich kompetencji?
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Doświadczenie w pracy z materiałami BTL (print i online)
- Doświadczenie w pracy przy materiałach B2B
- Znajomość specyfiki pracy działu handlowego
- Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji.
- Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja.
- Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych zasobów.
- Przyjmowanie i obsługa zleceń na materiały sprzedażowe na odpowiedniej platformie do obsługi zgłoszeń.
- Zlecanie i egzekwowanie wykonania materiałów przez inne osoby w dziale za pośrednictwem platformy do zarządzania projektami.
- Wprowadzanie zmian i poprawek w gotowych materiałach według potrzeb zleceniodawców.
- Planowanie tworzenia materiałów w oparciu o kalendarz działań.
- Dbanie o aktualność materiałów dostępnych na platformach z materiałami sprzedażowymi.
- Usuwanie nieaktualnych i dodawanie nowych materiałów na platformy z materiałami sprzedażowymi.
- Zlecanie tworzenia materiałów zgodnych z aktualnie prowadzonymi działaniami promocyjnymi firmy.
- Reagowanie na zmiany w strategii biznesowej firmy pod kątem informacji sprzedażowych.
- Czuwanie nad zgodnością merytoryczną tekstów z aktualnymi informacjami na temat produktów.
- Czuwanie nad wysoką jakością tekstową i graficzną materiałów (digital oraz drukowanych).
- Znajomość oraz stosowanie proofreadingu.
- Czuwanie nad spójnością i zgodnością materiałów z CI firmy.
- Wprowadzanie własnych pomysłów na usprawnianie procesu zlecania i przygotowania materiałów.
- Współpraca z innymi osobami z działu przy tworzeniu nowych materiałów sprzedażowych i innych kanałów dotarcia do klienta.
- Analiza trendów rynkowych i proponowanie zmian w materiałach.
- Znajdowanie potencjalnych tematów do komunikacji w materiałach sprzedażowych.
- Trafficowanie działań w zespole marketingowym.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Czekamy na Ciebie w biurze przy stacji metra Rondo Daszyńskiego z umową na określony,
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance. Pracujemy w modelu hybrydowym,
- Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
- Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy ze SmartLunch,
- W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
- Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
- Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems,
- Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
- Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
- Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych.
- Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
- Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
- W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
- Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
- Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
- Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
- Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
- Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
- Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
- W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »