Kto szuka:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Stanowisko:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Remontowym
Numer referencyjny:
160/2025
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Plac Starynkiewicza 5
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Wymagania stawiane pracownikowi:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- bieżące administrowanie budynkami biurowymi oraz mieszkalnymi (20 lokalizacji)
- nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych systemów technicznych w budynkach
- nadzór nad przeglądami obiektów wynikających z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno-ruchowej
- nadzór nad służbami technicznymi, serwisem utrzymania czystości oraz innymi serwisami zewnętrznymi
- koordynacja realizacji przeglądów technicznych wykonywanych okresowo (np. przeglądy UDT, systemy PPOŻ, zasilacze UPS itd.)
- sporządzanie zapotrzebowań (OPZ, kalkulacje) do zamówień na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektów
- optymalizacja funkcjonowania obiektów
- typowanie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym przygotowanie OPZ
- udział w komisjach zakupowych / przetargowych
- prowadzenie dokumentacji z należytą starannością i dbałością o szczegóły – KOB, CRO, protokoły z usług serwisowych
- realizacja zadań związanych z użytkowaniem / eksploatacją administrowanych budynków / obiektów
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, zarządzanie, nieruchomości
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
- znajomość Prawa Budowlanego oraz Prawa Zamówień Publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- czynne prawo jazdy kat. B
- Mile widziana znajomość w zakresie technicznego funkcjonowania:
- systemów zabezpieczeń ppoż.
- urządzeń ciepłowniczych – węzły cieplne
- urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji – znajomość CRO
- urządzeń dźwignicowych
- instalacji wod – kan.
- uprawnienia SEP G1, G2
Firma oferuje:
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »