PracaOferty pracy WarszawaSpecjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

Kto szuka:

PKO Bank Polski

Stanowisko:

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

Numer referencyjny:

42873

Lokalizacja:

Warszawa, Chmielna 89

mazowieckie

Wymagania stawiane pracownikowi:

umowa na zastępstwo
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Firma oferuje:

Na co dzień w naszym zespole:

  • zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,
  • kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,
  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
  • pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
  • prowadzisz czynności reklamacyjne,
  • sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie,
  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
  • umiesz pracować w zespole,
  • masz doskonałą organizację pracy własnej, 
  • posiadasz umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • jesteś osobą kreatywną i posiadasz umiejętności analityczne,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości (mile widziane). 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.