Kto szuka:
Orange Polska S.A.
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. e-commerce (Social / SEM Specialist)
Lokalizacja:
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Prowadzenie, optymalizacja i bieżąca analiza kampanii performance nastawionych na pozyskanie nowych klientów w Meta, Tik Tok, Google Ads dla wszystkich usług Orange Polska, w tym rynku b2c i b2b;
- Tworzenie media planów i przygotowywanie estymacji;
- Analiza konkurencji, słów kluczowych, dostosowywanie strategii do rynkowych trendów i wymagań, zarządzanie budżetem prowadzonych kampanii;
- Fokus na sprzedaż i pozyskanie nowych klientów z działań SEM i Meta (prowadzenie kampanii akwizycyjnych);
- Monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii SEM i Meta, analiza danych i rekomendacja nowych działań;
- Wdrażanie nowych rozwiązań, poszukiwanie niestandardowych form kampanii oraz źródeł pozyskiwania ruchu, testowanie nowych kampanii w Meta i SEM;
- Przygotowywanie podsumowań, tworzenie prezentacji do raportów;
- Współpraca z innymi działami (grafików, deweloperów, project managerów, ekspertów ds. e-commerce).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami w dziedzinie SEM; Meta;
- Doskonała znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Campaign Manager) oraz platform reklamowych (Google Ads, Search Ads 360, Microsoft Ads, Meta Ads), mile widziane doświadczenie w zakresie DV 360;
- Praktyczna znajomość kanałów social media: FB, Instagram, Pinterest, Youtube, LinkedIn;
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielności w działaniu;
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w szybko zmieniającym się otoczeniu rynkowym;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Certyfikacja Google Ads, FB Ads, DV 360;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i analityczne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »