Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. bankowości elektronicznej klientów korporacyjnych
Numer referencyjny:
41755
Lokalizacja:
Warszawa, Puławska 15
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
okres próbny
Departament Produktów Transakcyjnych
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- realizujesz projekty związane z rozwojem serwisu internetowego iPKO biznes w szczególności związane z obsługą klientów korporacyjnych,
- proponujesz kierunki rozwoju tworzonych usług w oparciu o badania i trendy rynkowe oraz własne pomysły,
- pomagasz definiować wymagania funkcjonalne dla nowych lub rozwijanych produktów,
- wspierasz zarządzanie produktami w zakresie administracyjnym,
- monitorujesz kluczowe KPI dla wybranych produktów,
- pomagasz przygotować dokumenty i materiały produktowe,
- współpracujesz z partnerami z banku i spoza banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- jesteś na bieżąco z aktualnymi trendami ze świata bankowości internetowej,
- posiadasz praktyczne doświadczenie w realizacji projektów informatycznych w oparciu o metodyki zwinne lub tradycyjne,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
- posiadasz praktyczną znajomość narzędzi wspierających prowadzenie projektów (Jira, Confluence),
- jesteś osobą otwartą, pomysłową i komunikatywną,
- posiadasz inicjatywę w działaniu,
- bierzesz odpowiedzialność za terminową i kompleksową realizację swoich zadań,
- lubisz pracę w zespole i potrafisz efektywnie współpracować z innymi zespołami banku,
- masz doświadczenie we współpracy z klientami instytucjonalnymi w zakresie Cash Menagement (mile widziane).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »