Kto szuka:
Balneo
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce
Lokalizacja:
Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/ Pruszkowa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa i administracja sprzedaży (wysyłanie ofert, wystawianie FV, listy przewozowe)
- koordynowanie procesów przebiegu dokumentów wewnątrz firmy związanych z obsługą klientów B2B
- przyjmowanie zamówień klientów telefonicznie oraz poczty e-mail
- współpraca z firmami kurierskimi
- obsługa telefoniczna klientów krajowych
- wprowadzanie danych i parametrów produktów do programu Excel
- wykonywanie pracy zleconej przez przełożonego w ramach uzgodnionego zakresu obowiązków
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym związanym z obsługą klientów i administracją sprzedaży
- podstawowa znajomość obsługi pakietu Microsoft Office w tym Excel
- odpowiedzialność, dokładność i dobra organizacja czasu pracy
- dynamizm i inicjatywa w działaniu
- wykształcenie wyższe mile widziane
Firma oferuje:
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne stałe wynagrodzenie
- ciekawą i różnorodną pracę w zgranym zespole kreatywnych ludzi
- możliwości rozwoju w obszarach obsługi klientów w firmie
- praca stacjonarna w biurze w Sokołowie k/Pruszkowa
- praca w systemie jednozmianowym, poniedziałek-piątek
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »