eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

Kto szuka:

Centrum Nauki Kopernik

Stanowisko:

Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

Lokalizacja:

Warszawa, Powiśle

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków

Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry  oraz Planetarium a także koordynacja promocji wydarzeń bezpłatnych w budynku (np. Noc Muzeów, Dzień Odkrywców, Dzień branży Turystycznej), a w szczególności:

  • wybór odpowiednich narzędzi PR lub marketingowych, planowanie i realizacja płatnych kampanii outdoor i digital (FB Ads, Google Ads) i koordynowanie powstawania / współtworzenie treści do komunikacji (posty, grafiki, filmy),
  • tworzenie harmonogramów działań, tworzenie i rozliczanie budżetów promocji, opracowywanie raportów / prezentacji podsumowujących,
  • analiza skuteczności realizowanych kampanii, tworzenie rekomendacji do długofalowych działań profrekwencyjnych i wizerunkowych,
  • koordynowanie tworzenia materiałów promocyjnych (graficzne, drukowane, elektroniczne) – współpraca z grafikami, redaktorami i filmowcami,
  • wybór partnerów i dostawców zewnętrznych, wspierających realizację zadań i koordynacja ich pracy,
  • realizacja działań promujących ofertę komercyjną Centrum Nauki Kopernik, np. autorskie zestawy edukacyjne, pokazy i warsztaty naukowe, eksponaty,
  • udział w prowadzeniu profilu Centrum Nauki Kopernik na Linkedin,
  • realizacja świadczeń promocyjnych dla sponsorów i partnerów Centrum Nauki Kopernik (stałych, czasowych),
  • ścisła współpraca z całym zespołem Centrum Nauki Kopernik w celu koordynacji działań promocyjnych, w szczególności na co dzień z działami Promocji i Komunikacji, Współpracy Biznesowej (tworzenie ofert sponsorskich i świadczeń) oraz Obsługi Klienta (sprzedaż biletów).

Wymagania stawiane pracownikowi:

Czego od Ciebie oczekujemy
  • dużego doświadczenia w realizacji płatnych kampanii reklamowych (w tym w social mediach) i w tworzeniu contentu do nich (pkt. 1 z zakresu obowiązków),
  • doświadczenia w prowadzeniu Linkedin, TikTok, Facebook, Instagram oraz w e-mail marketingu,
  • doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów, w tym: analiza sytuacji i odpowiednie reagowanie na nią, zarządzanie budżetem i monitorowanie jego realizacji,
  • znajomości narzędzi PR/marketingowych i umiejętności dopasowania ich do aktualnych potrzeb promocyjnych,
  • min. 3 lat pracy na stanowiskach związanych z promocją, PR, zarządzaniem projektami,
  • umiejętności godzenia zadań kreatywnych i rutynowych,
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w pracy w instytucji publicznej, w tym znajomość zasad wyłaniania wykonawców w trybie konkurencyjnym  (Prawo Zamówień Publicznych)
  • doświadczenie w pisaniu tekstów – lekkie pióro

Firma oferuje:

Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Świadczenia świąteczne
  • System premiowy
  • Dostęp do platform rozwojowych
  • Dostęp do kafeterii benefitowej
  • Vouchery do Kopernika
  • Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
  • Doskonała lokalizacja biura

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-15

do końca oferty: 3 dni

pracodawca: Centrum Nauki Kopernik

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Ustawa Zasadnicza w art. 65 ust. 1 zapewnia każdemu wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru miejsca pracy. W praktyce zdarza się jednak, że ta wolność wyboru bywa nadużywana kosztem zasady, że umów należy dotrzymywać (łac. pacta ...

  • GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...

  • Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

    Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

    Po narodzinach dziecka tacie przysługuje prawo do trzech rodzajów urlopu - tacierzyńskiego, ojcowskiego i rodzicielskiego. Ten pierwszy jest zależny od urlopu macierzyńskiego, a pozostałe dwa są niezależne od siebie i urlopu branego przez ...

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...