Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Lokalizacja:
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail
- Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy) w systemie zmianowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w pełni płatne (jak za standardowe dni pracy)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »