PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista Helpdesku IT

Kto szuka:

Super-Pharm

Stanowisko:

Specjalista Helpdesku IT

Numer referencyjny:

091/2025

Lokalizacja:

Warszawa, ul. Domaniewska 48

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres zadań:
  • Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych 
  • Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia, zapewnienie efektywności procesów serwisowych 
  • Współpraca z innymi członkami zespołu serwisowego przy rozwiązywaniu problemów użytkowników 
  • Współpraca z innymi działami i partnerami serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania systemów IT 
  • Rozwijanie bazy wiedzy i dokumentacji dla potrzeb własnych serwisu i dla klienta wewnętrznego (biznesowego i pracowników) 
  • Rozwijanie narzędzi wspomagających pracę Helpdesku IT 

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie pracy w zespole serwisowym lub w helpdesku i znajomość dobrych praktyk w zakresie serwisu IT (ITIL)
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, lokalnych sieci komputerowych (w tym WLAN) i doświadczenie z klienckimi aplikacjami biznesowymi (aplikacje sklepowe, kasowe, to dodatkowy atut)
  • Znajomość ekosystemu Office 365
  • Doświadczenie w pracy z Jira Service Management (Atlassian)
  • Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Doświadczeni w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji „by design” (np. Power Automate)
  • Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informatycznego
  • Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji (B1)
  • Umiejętności analityczne, dociekliwość i metodyczne podejście do rozwiązywania problemów
  • Cierpliwość i umiejętności komunikacyjne: będziesz pracować zarówno z osobami bez doświadczenia technicznego jak i z serwisami technicznymi
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Chęć udziału w budowaniu procesów serwisowych
  • Ciekawość oraz chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym w naszym biurze w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48: pracujemy codziennie z wyjątkiem świąt i niedziel niehandlowych na dwie 8-godzinne zmiany między 8 a 22. Od poniedziałku do piatku praca jest w biurze, w weekendy w formie zdalnej

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Udział w budowaniu zespołu i procesów serwisowych pierwszej linii wsparcia, możliwość wdrażania swoich pomysłów
  • Możliwość rozwoju wraz z rozwojem zespołu
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia, zalężeni od preferencji kandydat
  • Pakiet benefitów zależny od formy zatrudnienia: rabaty pracownicze, dostęp do opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków w biurze

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.