Kto szuka:
Bakoma Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Lokalizacja:
Elżbietów
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Kompleksowa realizacja procesów zakupowych zgodnie z potrzebami i polityką firmy.
- Optymalizacja cen zakupów, źródeł dostaw i kosztów logistycznych.
- Prowadzenie przetargów i aukcji na platformie zakupowej.
- Generowanie zamówień oraz sporządzanie umów handlowych.
- Analiza rynku surowcowego (ceny, jakość/pozostałe warunki współpracy), budżetowanie, planowanie i raportowanie.
- Generowanie raportów zakupowych i zestawień na potrzeby bieżącej pracy.
- Analiza zapasów i planów produkcyjnych dla podejmowania decyzji zakupowych i biznesowych.
- Bieżąca współpraca z działami Spółki w kwestiach dotyczących obszaru zakupów.
OD IDEALNEGO KANDYDATA OCZEKUJEMY:
- Doświadczenia w zakupach B2B (mile widziana znajomość rynku FMCG).
- Ogólnej znajomości procesów zakupowych oraz technik negocjacyjnych.
- Umiejętności analityczne oraz interpretacji danych.
- Bardzo dobrej organizacji pracy, systematyczności i samodzielności.
- Odporności na stres, działania pod presją czasu.
• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - Umiejętności negocjacji z dostawcami i aktywnego szukania nowych źródeł dostaw.
- Otwartości i gotowości do dalszej nauki.
- Znajomości pakietu MS Office.
- Znajomości obsługi systemu JDEdwards - dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Pakiet medyczny
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Narzędzia pracy: laptop i telefon komórkowy.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - udział w szkoleniach.
- Stołówkę pracowniczą.
- Miłą atmosferę w pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »