Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)
Lokalizacja:
Józefosław
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach.
- Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania.
- Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich.
- Diagnoza i usuwanie problemów.
- Instalacja, konfiguracja oraz zmiana ustawień urządzeń (Windows , Android, Linux itp.).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w montażu stanowisk komputerowych i sprzętu sieciowego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomości Windows Serwer oraz Active Directory
- Znajomości zagadnień administrowania oraz pracy z systemem Windows.
- Znajomość systemu Linux
Firma oferuje:
- Umowę o pracę.
- Pracę w systemie zmianowym - raz w miesiącu dyżury sobotnie.
- Hybrydowy model pracy.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Benefity (w tym karta Multisport).
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Program poleceń pracowniczych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »