Kto szuka:
Stomia24 Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej
Lokalizacja:
Opacz-Kolonia
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Rozpoznawanie potrzeb Klientów/Pacjentów wraz ze wsparciem ich w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- Telefoniczna obsługa infolinii przychodzącej – przyjmowanie i realizacja zamówień Klientów/Pacjentów;
- Rejestrowanie zamówień i ich dalsze procesowanie w wewnętrznych systemach firmy;
- Sprawna obsługa zapytań mailowych, chatów;
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych;
- Obsługa reklamacji i zwrotów;
- Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców;
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, farmaceuta, technik ortopeda.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
- Do świadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi.
- Znajomość wyrobów chłonnych i stomijnych.
- Znajomość refundacji na środki pomocnicze.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, szczególnie w branży medycznej.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »