Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
wygasło z dniem 2024-12-20
Ta propozycja była złożona przez Contact Center Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
- rekruter zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Ubezpieczenia, zajrzyj tutaj: Praca Ubezpieczenia
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Mobilny Ekspert Majątkowy
- ASYSTENT AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO
- Dyrektor Agencji
- Specjalista ds. wsparcia klienta z j. angielskim i ukraińskim
- Ekspert ds. OC Zawodowego - rekrutacja online
- Doradca Klienta
- Praca dodatkowa w branży ubezpieczeniowej
- Project Manager (Account & Business) - rekrutacja online
- Konsultant Finansowy
- Doradca ds. Obsługi Klientów - Ubezpieczenia i Finansowanie