eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

 Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)

 

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
  • Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
  • Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
 Szukamy osoby, która jest:
  • Otwarta na nowe wyzwania
  • Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
  • Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
  • Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki

Wymagania stawiane pracownikowi:

Podstawowe zadania:
  • Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
  • Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami

Firma oferuje:

W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Magazynier Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA GIS Tools Specialist

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-09

do końca oferty: 28 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

Za nieco ponad miesiąc Boże Narodzenie. To najgorętszy okres, jeśli chodzi o pracę dorywczą. Jak podaje Personnel Service, ofert pracy sezonowej jest niemal tyle samo co przed rokiem, a stawki wzrosły o minimum 8%. Najwięcej zarobią ...

Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...