eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (branża: ubezpieczenia)

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (branża: ubezpieczenia)

Lokalizacja:

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

praca zdalna z elementami hybrydowymi

 

Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś:
  • Otwarty/a  na nowe wyzwania.
  • Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność.
  • Jesteś nastawiony/a na realizację celów.
  • Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się.
  • Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie.
Do Twoich podstawowych zadań należeć będą:
  • Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń.
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.
  • Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi.
  • Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania:
  • Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości.
  • Doświadczenie w pracy z klientem - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
  • Odpowiedzialność za zadania swoje i zespołu - pracujemy w grupie, jednak każdy z nas ma swoje zadania, które muszą być realizowane każdego dnia.
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej: wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
  • Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów teleinformatycznych będzie dodatkowym atutem. Obsługujemy klientów nie tylko z Polski i potrzebujemy być dla nich wsparciem każdego dnia.

Firma oferuje:

W zamian oferujemy:
  • Atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz przejrzysty system prowizyjny.
  • Umowę zlecenie w okresie próbnym (3 miesiące) a następnie umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin.
  • Przyjazną atmosferę pracy, jesteśmy małym, prężnym i zróżnicowanym zespołem.
  • Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
  • Pracę zdalną oprócz okresu szkolenia i okresowych spotkań Twojego zespołu.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Benefity: Karta Multisport, Medicover.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-24

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady