Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa, Wola
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
- doradzanie klientom w zakresie usług, które oferuje firma,
- dbanie o jakość obsługi klienta,
- bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania opinii na temat świadczonych usług oraz rozwiązywania ewentualnych problemów,
- aktywna sprzedaż dodatkowych produktów lub usług naszej firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi klienta lub sprzedaży,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim,
- orientacja na klienta umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
- zrozumienie ich potrzeb i skuteczne reagowanie na nie,
- zdolność do zarządzania czasem i priorytetami,
- umiejętność pracy pod presją, łatwość nawiązywania kontaktów,
- empatia,
- zdolność do pracy w zespole,
- mile widziana znajomość branży,
- języki obce: angielski, rosyjski - mile widziane.
Firma oferuje:
Oferujemy
- 5-dniowe szkolenie wstępne,
- pracę w młodym ambitnym zespole,
- pyszną kawę,
- spotkania integracyjne,
- elastyczny grafik,
- możliwość korzystania ze zniżek pracowniczych na usługi firmy,
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »