Kto szuka:
QUASAR ELECTRONICS
Stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów
Lokalizacja:
Warszawa, Białołęka
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i pozyskiwanie Klientów, w tym dystrybutorów.
- Kompleksowe koordynowanie działań związanych ze sprzedażą oraz obsługą Klienta (realizacja zamówień, opieka posprzedażowa)
- Tworzenie i rozwijanie bazy Klientów na terenie kraju i Europy
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
- Prezentowanie rozwiązań oferowanych przez firmę
- Doradztwo techniczne dla Klientów w podstawowym zakresie
- Współpracę z partnerami handlowymi
- Dbanie o utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku sprzedażowym i/lub w Dziale Obsługi Klienta
- Doświadczenie we współpracy z Klientami zagranicznymi
- Umiejętności planowania i nadawania priorytetów
- Wytrwałości w dążeniu do celu
- Znajomości programów biurowych (EXCEL, WORD, OUTLOOK) oraz metodyki pracy z programami CRM i sprzedażowymi (WF-MAG)
- Dodatkowym atutem może być wykształcenie techniczne lub doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
Firma oferuje:
- Pracę w firmie rodzinnej działającej nieprzerwanie od 28 lat
- Dużo samodzielności i możliwość wpływu na rozwój firmy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę i system motywacyjny związany z efektami pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Bezpłatną prywatną opiekę medyczną (pakiet Allianz)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »