Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja:
Warszawa, Mokotów
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Opieka nad pacjentem w placówce:
- Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie
- Rejestracja wizyt
- Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów
- Wsparcie pacjentów w aplikacji:
- Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji
- Informowanie o funkcjonalności aplikacji i oferowanych usługach
- Informowanie pacjentów o ofercie:
- Przedstawianie oferty naszej placówki oraz dostępnych usług (stacjonarnie i telemedycznie)
- Obsługa korespondencji:
- Przyjmowanie i zarządzanie korespondencją
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, min. 15/20 godzin tygodniowo
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- Asertywność i empatia
- Znajomość obsługi komputera
- Sumienność i dokładność
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym
- Pracę w elastycznym systemie godzinowym
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »