Kto szuka:
Jutro Medical Sp z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja:
Warszawa, Żoliborz
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Opieka nad pacjentem w placówce:Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie
- Rejestracja wizyt
- Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów
- Wsparcie pacjentów w aplikacji:Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji
- Informowanie o funkcjonalności aplikacji i oferowanych usługach
- Informowanie pacjentów o ofercie:Przedstawianie oferty naszej placówki oraz dostępnych usług (stacjonarnie i telemedycznie)
- Obsługa korespondencji:Przyjmowanie i zarządzanie korespondencją
- Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, min. 20/25 godzin tygodniowo
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- Asertywność i empatia
- Znajomość obsługi komputera
- Sumienność i dokładność
- Doświadczenie w pracy w placówce medycznej z kontraktem NFZ
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania przychodni POZ
Firma oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym
- Pracę w elastycznym systemie godzinowym
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »