Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi komunikacji masowej
Numer referencyjny:
41234
Lokalizacja:
Warszawa, Wólczyńska 133
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
okres próbny
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,
- przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy Kapitałowej,
- zajmujemy się obsługą operatorską technologicznych linii do wydruków masowych i kopertowania,
- zajmujemy się obsługą użytkowanych aplikacji oraz urządzeń, w tym bieżącą konserwacją w zakresie operatorskim technologicznych linii do wydruków masowych i kopertowania,
- zajmujemy się obsługą operatorską urządzeń komputerowych dedykowanych do przyjmowania plików produkcyjnych i archiwizujemy dane oraz wykonujemy drobne modyfikacje programistyczne w aplikacjach przetwarzających dane do wydruku masowego.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie min. średnie,
- jesteś gotowy do pracy przy obsłudze wysokonakładowych urządzeń do wydruku oraz zakopertowania korespondencji,
- jesteś gotowy do pracy w systemie 2 zmianowym w godzinach 6-14, 14-22,
- jesteś zorientowany na zadania, posiadasz dobrą organizację pracy, jesteś systematyczny i dokładny,
- posiadasz zdolność kreatywnego myślenia, odporność na stres, chęć uczenia się i dalszego rozwoju, jak również zdolność do szybkiego podejmowania decyzji,
- posiadasz umiejętności z zakresu obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excell,
- posiadasz zdolności techniczne oraz umiejętności ustalania priorytetów,
- doświadczenie przy obsłudze wysokonakładowych urządzeń do wydruku oraz zakopertowania mile widziane,
- znajomość aplikacji drukujących mile widziana.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »