Kto szuka:
Foundever
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Lokalizacja:
Warszawa, Mokotów
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Praca z biura w Warszawie.
Twoje codzienne zadania:
- Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon);
- Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta;
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
- Osiąganie celów jakościowych dotyczących połączeń i satysfakcji klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Biegła znajomość języka angielskiego (C1) i polskiego (C1);
- Doświadczenie: Dobrze, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży/customer service;
- Technologia: Znajomość MS Office i rozwinięte umiejętności obsługi komputera;
- Osobowość: Bycie zmotywowanym i entuzjastycznie nastawionym.
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Niezależność I umiejętność pracy z minimalnym nadzorem;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Zwracanie uwagi na szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe.
Firma oferuje:
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy wybierasz sam (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę dla pozostałych);
- Praca stacjonarna w naszym nowym biurze w Warszawie.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Zapewniamy współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna jest karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »