Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej
Lokalizacja:
Warszawa, Mokotów
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego (A2-B1)
- Wysoka kultura osobista, empatia i dbałość o szczegóły
- Motywacja do podejmowania nowych wyzwań oraz rozwoju zawodowego
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
Oferujemy
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów poniżej 26 roku życia)
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany 8-godzinne)
- Atrakcyjne benefity: pakiet socjalny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wczasów, zakupu okularów oraz dodatkowe bonusy świąteczne
- Dostęp do platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »