Kto szuka:
KGL S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Rzakta
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy.
- Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw.
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami.
- Nadzór nad płatnościami Klientów i spływem należności.
- Współpraca z Działem Handlowym, Planowania Produkcji, Logistyki oraz Reklamacji.
- Przestrzeganie warunków współpracy ustalonych z Klientami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność efektywnego komunikowania się i budowania relacji.
- Łatwość w obsłudze programów i rozwiązań informatycznych stosowanych do zarządzania współpracą z klientami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Firma oferuje:
- Premię kwartalną.
- Prywatną opiekę medyczną Medicover.
- Kartę Multisport.
- Ubezpieczenie grupowe PZU..
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »