eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySpecjalista ds. marketingu i komunikacji

Kto szuka:

POLMED S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. marketingu i komunikacji

Lokalizacja:

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Cel stanowiska:
  • Komunikacja zewnętrzna marki w mediach społecznościowych i wsparcie potrzeb marketingowych w centrach medycznych;
Główne obowiązki i zakres realizowany zadań:
  • Prowadzenie angażującej komunikacji zewnętrznej marki w mediach społecznościowych ukierunkowanej na cel;
  • Tworzenie, redagowanie i wprowadzanie reklam online i offline zgodnie z zapotrzebowaniem;
  • Interakcja, aktywizowanie użytkowników SM, moderowanie komentarzy i dbanie o pozytywny wizerunek marki;
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi i innymi działami Firmy.
Zakres realizowanych zadań:
  • Planowaniu oraz współtworzeniu angażującego contentu (tekstów, grafik oraz treści multimedialnych);
  • Planowaniu, koordynacji oraz weryfikowanie skuteczności reklam w social mediach;
  • Przygotowaniu, redagowanie i publikowanie postów w social media;
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku marki;
  • Interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
  • Moderowaniu interakcji z użytkownikami (w wiadomościach prywatnych, komentarzach, udostępnieniach, grupach tematycznych);
  • Monitorowaniu reakcji na markę i zarządzanie ewentualnymi kryzysami wizerunkowymi;
  • Planowaniu, ustawianiu oraz optymalizacji reklam w social mediach;
  • Monitorowaniu reakcji na markę i zarządzanie ewentualnymi kryzysami wizerunkowymi;
  • Analizie działań konkurencji;
  • Analizie statystyk i wskaźników prowadzonych działań organicznych i płatnych;
  • Raportowaniu wyników;
  • Sprawna egzekucja zaplanowanych działań;
  • Współpraca z Kierownikami i e-koordynatorami and aktualnością danych na www i w Google (lekarze, CM, oferty specjalne, cenniki, ulotki, plakaty);
  • Współpraca z agencją i partnerami zewnętrznymi;
KPI (jeżeli jest określone dla danego stanowiska):
  • Wzrost sprzedaży sklepu internetowego;
  • Wzrost widoczności marki w SM;
  • Wzrost świadomości marki.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagane kwalifikacje:
  • Znajomość branży medycznej;
  • Pozytywne i kreatywne usposobienie;
  • Potwierdzone doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;
  • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego MS office;
  • Znajomość rynku usług medycznych; 
  • Umiejętność tworzenia reels’ów;
  • Doświadczenie w pracy z grafikami;
  • Znajomość mediów społecznościowych jako kanału działań marketingowych (Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube);
  • Dobra znajomość działania algorytmów mediów społecznościowych;
  • Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziami projektowymi i aplikacjami;
  • Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę, terminowość, solidność, wysoki poziom kultury osobiste;
  • Poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
Warunki pracy/wyposażenie:
  • Komputer, praca zdalna.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-24

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: POLMED S.A.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Artykuł podsumowuje Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm produkcyjnych - wiosna/lato 2024, bazujący na danych zebranych od lutego do kwietnia 2024 roku. W badaniu uczestniczyło 561 zakładów produkcyjnych. Dominujące branże to FMCG (21%) ...

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...