Kto szuka:
BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ
Stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Lokalizacja:
Warszawa, Śródmieście, ul. Żurawia 32/ 34
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie list wypłat z tytułu listy płac, umów zlecenia i umów o dzieło,
- Sporządzanie przelewów wynagrodzeń do właściwych banków i przelewów potrąceń wynikających z listy płac, umów zleceń i umów o dzieło,
- Współpraca z pracownikami księgowości w zakresie spraw objętych działaniem księgowości,
- Sporządzanie wydruku z programu komputerowego zestawień dotyczących naliczonych składek ZUS, potrąceń i podatku dochodowego od osób fizycznych,
- Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie dokumentów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Biura oraz osób, z którymi zostały zawarte umowy zlecenia,
- Sporządzanie, kompletowanie i przekazywanie do ZUS dokumentacji niezbędnej do dokonywania przez ZUS wypłat zasiłków,
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z urzędami skarbowymi dotyczących Biura i pracowników Biura,
- Sporządzanie umów cywilno-prawnych zgodnie z wykazem przygotowywanym przez dyrektora Biura PKA,
- Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Biura PKA, ich akt osobowych i komputerowego systemu kadrowej bazy danych,
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów płacowych kadrowych do archiwum zakładowego.
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość),
- dobra znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatkowych, prawa pracy,
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Office 365),
- preferowana znajomość programu Symfonia, Płatnik,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, samodzielność i skuteczność w komunikacji oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach,
- zdolność do wykonywania zadań pod presją czasu,
- kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania na stronie internetowej www.pka.edu.pl.
- doświadczenie zawodowe w zakresie wyspecyfikowanych zadań.
Firma oferuje:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie o pracę"). Dopuszcza się możliwość złożenia aplikacji za pośrednictwem aplikuj szybko.
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod numerem telefonu znajdującym się pod przyciskiem.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »