PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. jakości rozmów telefonicznych

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. jakości rozmów telefonicznych

Lokalizacja:

Warszawa, Mokotów

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Odsłuchiwanie i ocena rozmów prowadzonych przez Call Center zgodnie z procedurami
  • Weryfikacja poprawności umawianych spotkań i kontaktu doradców z klientami
  • Monitorowanie działań techników i identyfikowanie ewentualnych braków w kontakcie
  • Sprawdzanie poprawności raportowania spotkań przez doradców techniczno-handlowych
  • Tworzenie raportów z wynikami analizy rozmów i zgłaszanie nieprawidłowości
  • Sporadyczne kontakty z klientami w celu zebrania opinii na temat obsługi
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych wspierających rozwój zespołu

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie w Call Center lub w obszarze kontroli jakości obsługi klienta
  • Umiejętność analizy rozmów i wyciągania trafnych wniosków
  • Skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność
  • Znajomość Excela na poziomie pozwalającym na analizę danych i raportowanie
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów lub coachingów

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie
  • Realny wpływ na jakość obsługi klienta i funkcjonowanie zespołu
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów usprawniających procesy
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.